مشکلاتی که تو نمایندگی زیمنس در ایران دیدم و چطوری رفع شدن

۱ بازديد

خب مثل هر جای دیگه، تو نمایندگی زیمنس در ایران هم یه وقتایی مشکلاتی پیش میاد. مثلاً یه بار محصولی که سفارش داده بودم دیر رسید و اولش حرص خوردم. ولی چیزی که برام جالب بود، برخورد حرفه‌ای نمایندگی زیمنس در ایران بود که سریع پیگیری کردن. با یه تماس همه چیزو بررسی کردن و عذرخواهی هم کردن. همونجا فهمیدم که تو نمایندگی زیمنس در ایران مهم‌تر از اشتباه، نحوه جبرانشه.

اولین باری که تو نمایندگی زیمنس در ایران با تاخیر مواجه شدم

یادمه اولین باری که از نمایندگی زیمنس در ایران خرید کردم، قرار بود سه‌روزه محصول برسه ولی یه هفته طول کشید. اولش فکر کردم مثل خیلی جاهای دیگه، پشت گوش انداختن. ولی وقتی زنگ زدم، خیلی مودب توضیح دادن که مشکل از گمرک بوده. نمایندگی زیمنس در ایران یه پشتیبان اختصاصی گذاشت تا وضعیتو بهم اطلاع بده. این پیگیری باعث شد اعتمادم از بین نره و بفهمم که این تأخیر دلیل منطقی داشته.

وقتی خدمات پس از فروش نمایندگی زیمنس در ایران به مشکل خورد

یه بار دستگاهی که از نمایندگی زیمنس در ایران خریده بودم، بعد از یه ماه یه ارور عجیب داد. تماس گرفتم با پشتیبانی، ولی یه مقدار تو زمان‌بندی اومدن برای بررسی، تأخیر داشتن. راستش ناراحت شدم ولی بعدش که اومدن، تکنسین خیلی حرفه‌ای بود و کل مشکل رو سریع رفع کرد. نمایندگی زیمنس در ایران هم بابت تأخیر یه کد تخفیف برای خرید بعدی بهم داد. این نشون می‌داد که براشون مشتری مهمه و اشتباهات رو جبران می‌کنن.

مشکلات موجود در نمایندگی زیمنس در ایران از زبان یک مشتری قدیمی

من سال‌هاست مشتری نمایندگی زیمنس در ایرانم و خوب و بدش رو دیدم. گاهی اوقات توی پاسخ‌گویی تلفنی شلوغی هست یا ارسال‌ها با تأخیر می‌رسه. ولی چیزی که همیشه حفظ شده، پیگیری بعد از شکایاته. نمایندگی زیمنس در ایران اگه اشکالی باشه، دنبالش رو می‌گیره تا حل شه. من تو این سال‌ها دیدم چطوری سرویس‌ها بهتر شده و خیلی از مشکلات قدیمی دیگه تکرار نمی‌شن. این یعنی دارن پیشرفت می‌کنن.

چطوری تونستم مشکلاتم رو با نمایندگی زیمنس در ایران به کمک داماس حل کنم؟

یه بار یه سفارش اشتباه برام اومد از نمایندگی زیمنس در ایران و اولش نمی‌دونستم چی‌کار کنم. از طریق سایت داماس فرم پشتیبانی پر کردم و واقعاً سریع جواب دادن. تیم داماس موضوع رو با نمایندگی زیمنس در ایران پیگیری کرد و کل ماجرا تو دو روز حل شد. محصول درست رو برام فرستادن و حتی هزینه ارسال مجدد هم خودشون دادن. این تجربه نشون داد که همکاری بین داماس و نمایندگی زیمنس در ایران واقعاً به نفع مشتریه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.