چند وقت پیش از نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران یه قطعه سفارش دادم، ولی بهموقع نرسید. اصلاً انتظار نداشتم همچین چیزی پیش بیاد چون شنیده بودم همیشه سریع تحویل میدن. اولش کمی ناراحت شدم، چون پروژهام عقب افتاده بود. اما خب گاهی پیش میاد، اینم تجربهای بود که یاد گرفتم.
نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران قول داده بود دو روزه برسونه
وقتی سفارش دادم، گفتن دو روزه قطعه رو تحویل میدیم. منم برنامهریزی کرده بودم روی همین زمان، ولی دو روز که گذشت خبری نشد. پیگیر شدم، دیدم کمی مشکل پیش اومده. این قول باعث شده بود انتظارم بالا باشه، ولی خب حداقل زود جواب دادن و نگذاشتن در بلاتکلیفی بمونم.
بعدش معلوم شد انبارشون یه اشتباه کرده
تماس گرفتم، گفتن یه اشتباه تو انبارشون شده و قطعه اشتباهی فرستادن یا موجودی رو جا انداخته بودن. راستش اینجور اشتباهها هر جایی ممکنه پیش بیاد، مهم این بود که قبول کردن و سعی کردن سریع درستش کنن. این رفتارشون باعث شد حس کنم واقعاً مسئولیت پذیر هستن.
با اینکه دیر شد، ولی خود نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران عذرخواهی کرد
خوبیش این بود که نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران با احترام عذرخواهی کرد و قول دادن که دفعات بعد حواسشون بیشتر باشه. این برخورد محترمانه باعث شد زود قانع بشم و دیگه ناراحتی طولانی نکنم. تو خرید و خدمات، این بخش از رفتار خیلی مهمه.
تجربهای شد که الان همیشه قبل خرید تماس میگیرم
از اون روز به بعد قبل هر سفارشی حتماً یه زنگ به نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران میزنم و وضعیت موجودی رو چک میکنم. اینجوری خیالم راحتتره و کمتر اتفاقای عجیب پیش میاد. تجربه به من یاد داد که همیشه باید یه قدم جلوتر باشم. نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران هنوز جای خوبیه واسه خرید، فقط باید کمی مراقب بود.