همیشه از نمایندگی دلتا انتظار خدمات عالی داشتم، چون تجربههای قبلیام نشون داده بود که یه تیم حرفهای هستن. اما یه بار پیش اومد که یه اشتباه از سمت اونا رخ داد. اولش خیلی ناراحت شدم، ولی نحوه برخورد و جبران این اشتباه باعث شد حتی بیشتر از قبل بهشون اعتماد کنم. این تجربهای بود که مشتریمداری واقعی رو تو نمایندگی دلتا نشون داد.
اشتباه در ثبت سفارش نمایندگی دلتا
یه بار برای پروژهای فوری، یه اینورتر دلتا خاص سفارش دادم. منتظر بودم طبق قولشون، سفارش تو زمان مقرر برسه. اما وقتی بسته رو باز کردم، دیدم مدل اشتباهی برام ارسال شده. اولش حسابی کلافه شدم، چون اینورتر مورد نظر من خیلی خاص بود و پروژهام بهش بستگی داشت.
وقتی متوجه شدم که این اشتباه از سمت نمایندگی دلتا بوده، سریع باهاشون تماس گرفتم. بهشون گفتم که چقدر این موضوع برام اهمیت داره و نباید بیشتر از این تأخیر بیفته.
حس مشتریمداری در نمایندگی دلتا
چیزی که توی اون تماس خیلی برام جالب بود، نحوه برخورد تیم نمایندگی دلتا بود. خیلی محترمانه و دوستانه حرف زدن و اصلاً دنبال مقصر نبودن. اول از همه معذرتخواهی کردن و بعدش گفتن که این مشکل رو سریع حل میکنن. این رفتار باعث شد کمی آروم بشم و حس کنم که موضوع رو جدی گرفتن.
توی دنیایی که خیلی جاها برای مشتری ارزش قائل نیستن، اینکه نمایندگی دلتا اینقدر حرفهای و بااحترام رفتار کرد، واقعاً برام دلگرمکننده بود.
برخورد مدیریت نمایندگی دلتا با شکایتم
بعد از تماس اولیه، خود مدیریت نمایندگی دلتا باهام تماس گرفت. اینکه یه مدیر مستقیم وارد ماجرا بشه، نشون میده چقدر برای رضایت مشتری اهمیت قائلن. توی اون تماس، مدیر نمایندگی هم معذرتخواهی کرد و قول داد که مدل درست رو فوراً برام ارسال کنن.
جالب اینجا بود که نهتنها محصول رو سریعتر از زمان عادی به دستم رسوندن، بلکه هزینه ارسال رو هم بهطور کامل تقبل کردن. این برخورد حرفهای و مسئولانه باعث شد نهتنها ناراحتیام از بین بره، بلکه حس کنم نمایندگی دلتا واقعاً برای مشتریهاش ارزش قائله.
تجربه نهایی بعد از اشتباه نمایندگی دلتا
در نهایت، وقتی اینورتر درست رو تحویل گرفتم و پروژهام بهموقع انجام شد، حس کردم این تجربه بیشتر از یه اشتباه ساده بود. اینکه نمایندگی دلتا چطور اشتباهشون رو جبران کردن و به چه سرعتی مشکل رو حل کردن، باعث شد اعتمادم بهشون بیشتر از قبل بشه.
حالا وقتی کسی ازم درباره خرید از نمایندگی دلتا میپرسه، همیشه میگم: «حتی اگه اشتباهی پیش بیاد، خیالت راحت باشه که جبران میکنن.» این نوع مشتریمداری چیزی نیست که توی همه جا پیدا بشه، و برای همین همیشه دلتا رو به بقیه پیشنهاد میکنم.