یه روز که برای خرید یه تجهیز صنعتی به نمایندگی دلتا رفتم، توی صحبتهاشون بهم یه پیشنهاد عجیب و غافلگیرکننده دادن. معمولاً تخفیفها یا پیشنهادهای ویژه رو تو جشنوارهها میبینی، ولی این بار قضیه فرق داشت. وقتی قیمت محصول رو گفتن، به همراهش یه تخفیف خاص هم در نظر گرفتن که اصلاً انتظارش رو نداشتم. این پیشنهاد عجیب و غیرمنتظره باعث شد هم خوشحال بشم، هم کنجکاو.
ماجرای یه تخفیف عجیب از نمایندگی دلتا
اون روز به نمایندگی دلتا رفته بودم که یه دستگاه خاص بخرم. موقع حساب کردن، کارشناس فروش گفت که یه تخفیف ویژه شامل این محصول شده، ولی تخفیف فقط مخصوص مشتریهای قدیمی و وفاداره. راستش باورم نمیشد که بدون هیچ اطلاع قبلی، همچین تخفیفی رو فقط به خاطر مشتری بودن بهم بدن. وقتی ازشون پرسیدم دلیلش چیه، با لبخند گفتن که این یه تشکر از طرف نمایندگی دلتاست برای همراهی مشتریهایی مثل من.
چرا نمایندگی دلتا این پیشنهاد خاص رو بهم داد؟
وقتی پرسیدم چرا این تخفیف عجیب رو ارائه دادن، گفتن که نمایندگی دلتا همیشه به دنبال اینه که مشتریهاش رو راضی و وفادار نگه داره. این تخفیف بخشی از برنامهشون برای قدردانی از مشتریان وفادار بود. این که نمایندگی دلتا تو هر خرید، حتی بدون این که از قبل چیزی گفته باشن، یه سورپرایز مثبت بهت بده، نشون میده که چقدر برای مشتریهاش ارزش قائله.
چطور این پیشنهاد باعث شد باز هم مشتری نمایندگی دلتا بمونم؟
این تخفیف خاص باعث شد بیشتر از قبل به نمایندگی دلتا علاقهمند بشم. احساس کردم که خرید از نمایندگی دلتا فقط یه معامله نیست، بلکه یه رابطه دوطرفهست که توش مشتری واقعاً دیده میشه. بعد از این اتفاق، دیگه هیچ وقت به خرید از جای دیگه فکر نکردم، چون میدونستم نمایندگی دلتا همیشه یه قدم جلوتره و به مشتریهاش اهمیت میده.
چرا این پیشنهاد نمایندگی دلتا برام خاص بود؟
این پیشنهاد برای من خاص بود چون نه تنها باعث شد پول کمتری برای خرید بدم، بلکه حس کردم که زحمات و وفاداریم به عنوان مشتری دیده شده. این جور حرکتها معمولاً توی خیلی از فروشگاهها دیده نمیشه، ولی نمایندگی دلتا با این کار نشون داد که فقط به فروش فکر نمیکنه، بلکه دنبال ساختن یه رابطه بلندمدت با مشتریهاشه. این پیشنهاد خاص، یه یادآوری بود که چرا همیشه نمایندگی دلتا انتخاب اوله.