یه بار که تو یکی از پروژههام نیاز فوری به یه مشاوره از نمایندگی دلتا داشتم، برخلاف همیشه، جوابشون کمی دیر شد. راستش، چون همیشه سریع و دقیق پاسخ میدادن، انتظار نداشتم این اتفاق بیفته. برای همین یه کم کلافه شدم، چون کارم گیر کرده بود و به کمک تیم فنی نمایندگی دلتا نیاز فوری داشتم.
ماجرای صبر کردن برای پاسخ نمایندگی دلتا
اون روز به نمایندگی دلتا پیام دادم و منتظر شدم تا مثل همیشه سریع جواب بدن، اما این بار کمی طول کشید. هر بار که به پیامهام نگاه میکردم، جوابی نمیدیدم و استرسم بیشتر میشد. چند ساعت بعد، تیم نمایندگی دلتا باهام تماس گرفتن و معذرتخواهی کردن. گفتن که به خاطر حجم بالای درخواستها، پاسخدهی کمی طول کشیده. هر چند برام عجیب بود، ولی رفتار صادقانهشون باعث شد حس کنم هنوز هم مشتری براشون اهمیت داره.
رفتار تیم پشتیبانی نمایندگی دلتا با این موضوع
وقتی بالاخره تماس گرفتن، اول از همه بابت تاخیر عذرخواهی کردن. بعدش خیلی دقیق و با صبر، مشکلم رو بررسی کردن و راهحلهای لازم رو بهم دادن. حتی برای جبران این تاخیر، پیشنهاد دادن که یه مشاوره رایگان تو پروژه بعدی ازشون بگیرم. این رفتار حرفهای و مسئولیتپذیریشون باعث شد تاخیری که اولش ناراحتکننده بود، به یه تجربه مثبت تبدیل بشه.
یاد گرفتم چطوری بهتر با نمایندگی دلتا ارتباط بگیرم
از این ماجرا یه درس مهم گرفتم: اگه کارم فوریت داره، بهتره مستقیم با تلفن تماس بگیرم یا از راههای سریعتر مثل چت آنلاین استفاده کنم. تیم نمایندگی دلتا همیشه در دسترسه، ولی وقتی حجم درخواستها زیاد باشه، ممکنه کمی زمانبر بشه. فهمیدم که نمایندگی دلتا همیشه سعی میکنه همه مشتریها رو راضی نگه داره، اما اگه اولویتهامو دقیقتر منتقل کنم، میتونم بهتر و سریعتر از خدماتشون استفاده کنم.
چرا این اتفاق دیدمو به نمایندگی دلتا تغییر نداد؟
این تاخیر، هر چند ناخوشایند بود، اما رفتار حرفهای تیم نمایندگی دلتا نشون داد که چقدر به مشتری اهمیت میدن. اینکه بابت تاخیر عذرخواهی کردن و همه تلاششون رو کردن که جبران کنن، باعث شد حس کنم هنوز هم میتونم بهشون اعتماد کنم. فهمیدم که این جور اتفاقات ممکنه تو هر مجموعهای پیش بیاد، اما مهم نحوه برخورد و حل مسئلهست. نمایندگی دلتا این ماجرا رو طوری مدیریت کرد که دید مثبت من نه تنها تغییر نکرد، بلکه تقویت هم شد.